LillaLudvig&Jag

Morgon mys!

Kategori: Allmänt

Morgonen börjar med att tända en brasa i kaminen. Det är det bästa man kan göra en morgon som denna när det är höst och att det regnar en hel del.
Ludde har sovit jätte bra i natt.. vi börja ge honom semper droppar igår och han har sovit mycket lugnare somna halv tio och vakna kl halv fem och sen sov han till sju och nu sover han igen, så jag tror han har haft ont i magen som senaste två veckorna.
Men nu ska jag börja med att städa, tvätta, baka bullar och sen blir det ner och handla till kvällen när min sambos syster och hennes kille kommer och M ska laga maten. Han tycker det är jätte roligt att laga mat nu när vi har haft Icas billiga veckans matkasse och det är verkligen han som lagar mat varje dag.
Den matkassen kan jag verkligen rekommendera. Enkelt, gott, mycke mat och passar jätte bra till barn. 
 
Ha en trevlig dag alla som läser detta:)
 
Kramar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: